Innovació Comercialtrasllada al sector les mesures en formación, dinamització i línies d’ajudes promogudes des de l’Ajuntament

El regidor d’Innovació Comercial, David Donate, ha mantingut aquest dilluns una trobada amb el president i vicepresident de la Confederació de Comerç d’Alacant, Castelló i València (Confecomerç CV), Rafael Torres i Mauro Gómez; i el president i la portaveu de Covaco Castelló, Juan Rodolfo Adsuara i Tere Esteve. En aquesta trobada, s’han traslladat les accions dutes a terme des de l’Ajuntament de Castelló per a la dinamització del comerç de proximitat, consensuar mesures per a la formació en transformació digital i informar de les noves línies d’ajudes previstes. La reunió també ha servit per a traslladar als representants del sector la necessitat de “anar de la mà” i treballar conjuntament per a reivindicar a altres administracions competents mesures en benefici del comerç local i de proximitat.

Donate ha explicat que el consistori ha començat a actualitzar el Pla d’Acció Comercial per a adequar-lo a la nova realitat i a l’incipient turisme urbà. De la mateixa manera, ha traslladat les mesures que s’han consensuat en el si del Consell municipal de comerç com la posada en marxa de la Mesa d’Accions Promocionals i d’Urbanisme Comercial, així com l’elaboració d’un nou i ampliat calendari de dinamització comercial.

En aquesta trobada, el regidor ha traslladat als representants del sector la necessitat de consensuar accions en matèria de formació per a abordar la transició digital. “Volem que el propi comerç definisca les necessitats en aquesta matèria i anar de la mà per a dissenyar un pla formatiu que siga útil al comerç”, ha indicat Donate.

“Hem volgut mantindre aquesta trobada amb Confecomerç i Covaco Castelló perquè ens traslladen també aquelles línies en les quals podem actuar de manera conjunta en favor del comerç”, ha apuntat. En aquest sentit, Donate ha avançat que s’estan abordant noves línies d’ajudes com una possible subvenció destinades a bonificar els pàrquings. “Aquesta ha sigut una de les demandes que ens han traslladat els comerciants en les visites que es realitzen periòdicament des de la regidoria”, ha explicat.

Durant la trobada, també s’han analitzat algunes de les accions realitzades fins hui per la regidoria d’Innovació Comercial com la instal•lació del ‘Umbrella *Sky’ en el passat nadal i el concurs en xarxes socials associat a aquest esdeveniment. Els representants de totes dues associacions han coincidit en la importància de continuar amb aquesta mena d’accions que dinamitzen el comerç local i fomenten l’arribada de nous visitants al comerç castellonenc.

%d bloggers like this: