La campanya “Xicotet comerç. #ElFuturoQueCompras”, impulsada per Confecomerç CV, ja és al carrer i en ella col•labora la Diputació de València, que s’ha bolcat en aquesta iniciativa en la qual participen comerços i mercats municipals de tota la província de València.
L’element central d’aquesta acció és una etiqueta, amb la qual es busca reflexionar sobre el preu que té el nostre futur i el valor de les coses que són veritablement importants per als ciutadans, especialment en circumstàncies tan especials com l’actual crisi del coronavirus.
L’actuació té per objecte destacar el que es juga el xicotet comerç després dels efectes patits per la pandèmia mundial i la capacitat de poder prendre consciència, convidant a la reflexió sobre quin és la millor manera de comprar, preservar el territori, mantindre l’equilibri, la proposta més sostenible, més humana, més pròxima i que genera riquesa local, valors que li són propis i que són qualitats essencials del comerç de proximitat.
Per a la iniciativa, s’han editat peces com vinils d’aparador, amb la llegenda “Ací hi ha futur” Xicotet Comerç #ElFuturoQueCompras”, a més de bosses de paper i davantals amb la imatge de la campanya.
L’acció es pot seguir en xarxes socials, on a través de diferents posts es va desgranant el contingut d’aquesta campanya que ha tingut molt bon acolliment entre els comerciants de la província de València.